dimarts, 21 de gener del 2014

Diari d'una penjada 1,2,3,4,5, 6 / Diario de Nikki 1,2,3,4,5, 6


diari d una penjada-rachel renee rusell-9788499322551

RACHEL RENEE RUSELL

Dork Diaries revela les aventures de la Nikki Maxwell, que fa la crónica de la seva vida a través del diari i esbossa el seu moviment a una escola nova; la batalla amb la seva mare per un iPhone; el seu entusiasme pel dibuix i els estranys sentiments d’amor/odi envers l’abella reina de l’escola, la Mackenzie, que es converteix en la rival de la Nikki en una competició d’art. Podrà la Nikki superar totes aquests reptes?

20 comentaris:

  1. Júlia Tutusaus ha dit:

    El llibre del diari d'una penjada 1, m'ha agradat molt perquè és actual i parla de les coses que poden passar avui en dia a l'institut. Va de que una nena nova no té amics ni res però es vol afegir en el grup dels més guais, el problema és que ells són molt males persones i li fan tot el que poden per molestar-la.
    Nota: 9'80

    ResponElimina
  2. Clara Rosselló ha dit:

    Titol: Diario de Nikki 3.
    Editorial: Molino.
    Resum: Aquest llibre va d'una nena que es diu Nikki i que porta una vida plena d'aventures. A l'institut te una contrincant que no li posa gens fàcil que continui estudiant allà. Sempre després de l'institut l'esperen a casa la seva germana, la seva mare, el pare i el gos. Tots plegats són una mica "rarets". Un dia per, per a poder-se pagar una matrícula de l'insti es presenta en un concurs amb els seus amics.
    La seva contrincant no li va posar gens fàcil poder guanyar el concurs.
    Opinió: A mi aquest llibre m'ha agradat moltíssim!!! Perquè hi passen moltes coses divertides.
    Nota: Li poso una mota d'un 10. M'ha encantat!!

    ResponElimina
  3. El diari d'una penjada 2 té una mica de tot, és una història en que l'amor sembla imposible,té moments graciósos, moments en que ploraries...
    Jo aquest llibre el recomanaria a persones a qui li agradin els llibres que tinguin moments graciósos e que els hi agradin les històries romántiques.
    Nota:10

    ResponElimina
  4. diari d'una penjada 3 m'ha agradat molt perquè la protagonista té la mateixa edat que jo i també està a l'institut. A ella li passan moltes aventures i al final aconsegueix el que volia.

    li rocomendaría gent que li agradin els llibres graciósos, romantics i al mateix temps d'aventures.

    Nota: li poso 9

    ResponElimina
  5. Hola! Sóc la Juĺia i vull comentar el llibre: El Diari d'una Penjada,
    Trobo que aquest és molt interessant perquè tracte sobre una adolescent que està a l'institut i li passen una sèrie de aventures en què tindrà que enfrontar-se a elles amb les seves amigues i el seu nou amor en Brandom, Aquest llibre a mi m'ha agradat perquè m'hi identifico amb ell.
    Li posaria un : 10

    ResponElimina
  6. Carla Vilardell ha dit:

    Diari d'una penjada 3

    Aquet llibre es parla sobre que una nena de la classe va marginanar a l'altre nena però el final la nena va fer un grup de música i va ser famosa.
    Aquet llibre m'ha agradat molt i li poso un 10.

    ResponElimina
  7. Naiara Simó ha dit:

    TÍTOL: el diario de Nikki 2 Cuando no eres la reina de la fiesta
    AUTOR: Rachel Renée Russel
    EDITORIAL: Molino
    RESUMEN: En la nueva escuela, la vida parece sonreírle a Nikki Maxwell, especialmente desde que su flechazo, Brandon, le pidió ser su compañero de laboratorio. No obstante, cuando Nikki oye a Mackenzie alardear de que Brandon la lleva a un baile de Halloween, se compromete a pasar esa noche en una fiesta infantil junto a su hermana pequeña Brianna. Después de descubrir que Mackenzie mentía y que su sueño de ir a la fiesta con Brandon podría hacerse realidad, Nikki tendrá que hacer malabarismos para asistir a las dos fiestas. Y no sólo eso...¡un camino repleto de divertidos embrollos la espera!
    NOTA: Yo le pondría un 8 porque cuando ya llevas unas cuantas paginas leídas cansa un poco, pero es muy divertido

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Jo m'he llegit el diari d'una penjada 4, m'ha agradat força perquè hi han moments que no saps que passarà, la part que m'ha agradat més a sigut el final però tot ell llibre a estat bé. Li poso un 7'5.

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. Blanca López ha dit:

    Jo crec que és un llibre que pot agradar molt a les noies de la meva edat. Perquè esta ple d'embolics.

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. aquest llibre està molt be perquè és molt divertit

    ResponElimina
  14. aquest llibre està molt be perquè és molt divertit

    ResponElimina
  15. Jo des del primer dia que el vaig veure jo ja sabia que m'encantaria per aixó mel vaig comprar de seguida. Aquest llibre m'ha obert les ales per escriure un diari propi i ja porto molts dies escrivint-lo.
    La Nikki es una nena que entre a una escola nova i no te amics. com sempre tindra amigUes noves i una gran rival i no ens olbidem del deu amor secret. Li passaran problemes però els solocionara.
    Aquest llibre m'ha agradat molt per aixó li poso un 9,5.

    ResponElimina
  16. Titol: Diari d'una penjada 3.
    Editorial: Molino.
    Resum: Aquest llibre va d'una nena que es diu Nikki i que porta una vida plena d'aventures. A l'institut te una contrincant que no li posa gens fàcil que continui estudiant allà. Un dia per, per a poder-se pagar una matrícula de l'institut es presenta en un concurs amb els seus amics. La seva contrincant no li va posar gens fàcil poder guanyar el concurs.
    Opinió: m'agrada molt aquest llibre perqué et trobo divertit i tracta sobre una adolescent que esta l'institut i li pasen una sèrie d'aventures.
    Pot interessar a les nenes perquè és u llibre que es tracta sobre adolescencia i passen les coses a l'institut. És un llibre divertit
    Nota: 8

    ResponElimina
  17. Títol: Diari d'una penjada
    Editorial: Molino
    Autora: Rachel Renée Russel
    Resum: Aquest llibre tracta sobre una nena que és diu Nikki que canvia d'escola i se li posen diferents problemes a davant i els ha de solucionar.
    Opinió: Aquest llibre és el primer que em llegeixo d'aquesta senyora, m'ha agradat molt la forma que escriu i els dibuixos. Aquest llibre li poso un 10

    ResponElimina
  18. Títol: Diari d'una penjada 2
    Editorial: Molino
    Autora: Rachel Renée Russel
    Resum: Aquest llibre tracta sobre una nena que és diu Nikki que creu que és una Penjada i que ningú vol anar amb ella, però troba unes amigues que la volen ajudar.
    Opinió: M'ha agradat molt, en vull llegir més d'aquesta senyora, li poso un 10

    ResponElimina
  19. Diari d'una penjada 6.

    Resum: S'acosta la festa els enamorats i aquest any són les noies les que tenen què convidar als nois, per això la Nikki, li vol demanar a en Brandon si la vol acompanyar en aquesta festa, però la Nikki creu que la Mackenzie ja li deu haver demanat a en Brandon, i com que la Mackenzie es molt popular i guapa creu que ja li haurà dit què si...
    Opinió: M'ha agradat molt aquest llibre, es molt entretingut.

    ResponElimina