dimecres, 26 de setembre del 2012

La crida del bosc

La crida del bosc és la història d'un gos, Buck, que ha de canviar de manera de ser per resistir les dures condicions de les regions del nord del Canadà i d'Alaska.
Buck descobreix la vida dels gossos de trineu i dels buscadors d'or en aquelles terres. Tot plegat farà que li surtin els seus instints més amagats, imprescindibles per sobreviure en les noves circumstàncies. L'amistat amb un home i el contacte amb la natura el convertiran, a poc a poc, en company dels llops, els seus germans.
La crida del bosc va aparèixer lany 1903 i, immediatament, va tenir molt d'èxit.

7 comentaris:

  1. Pol Molins ha dit:

    El llibre va d'un gos que el fan servir per tibar un trineu,perquè han trobat una mina d'or.
    no m'ha agradat perquè els altres gossos es barallen entre ells. M'ha agradat perquè l'amo del gossos els tracta molt bé.
    Aquest llibre el recomaneria a les persones que els agraden els gossos.

    De nota li posaria un 9.

    ResponElimina
  2. El llibre tracte d'un gos que és diu Buck i que el seu amo el ven com a gos de tir ( que són aquells gossos que estiren un trineu). A partir d'aquell dia la seva vida canvia totalment.
    M'ha agradat la part final perquè, finalment,el gos, fa el que vol. No m'ha agradat alguns moments perquè feien pena.
    Li recomanaria a tots aquells que els hi agradessin els gossos o aquells que tinguessin una mica de cor pels animals.
    La nota que l poso és un 9.

    ResponElimina
  3. Aquest llibre tracta d'un gos, que ha viscut en una casa que el cuidaven i només feia el mandra, però un dia el porten al Pol Nord per estirar els trineus del correu, Buck ha de passar moltes aventures, fer-se fort, etc.

    Jo a aquest llibre li posaria un 6, li recomanaria a la gent que els agradin les aventures.

    ResponElimina
  4. Aquest llibre parla d'un gos que el rapten i
    el fan servir com a gos de tir.
    Haurà de passar moltes aventures,al guns agradables però altres no tant.

    Aquest llibre m'ha encantat.Es un llibre molt divertit.Perquè és curt hi ha poca lletra i sent
    senten.El vocabulari.

    El recomanaria a la gent que l'hi agraden els gossos i les aventures.
    Nota 9

    ResponElimina
  5. Tracta sobre un gos que es diu Buck el qual viu en San Francisco amb el seu amo molt feliç. Però un dia el criat del seu amo el ven a un home misteriós. Aquest home el porta amb un altre home amb anorac vermell que el maltracta constantment. Després aquell home de l'anorac vermell el ven a un altre home i aquell gos se'n va a viure a Canadà. En Canadà aprèn a viure com un gos de trineu amb els seus companys i té molts enfrontaments.

    A mi m'ha agradat molt, és un llibre bastant ràpid de llegir .S'entenen molt bé les paraules. És molt interessant saber com viuen els gossos en Canadà i també parla molt de l'amistat, perquè en Buck s'ajunta amb molts amos els quals estimen molt al gos. Jo li recomanaria la a las persones que els agraden els gossos o els animals.

    Jo li dono un 10 perquè el llibre es molt interessant i molt emocionant.

    ResponElimina
  6. Aquest llibre tracta sobre un gos de neu, que el repten i el fan servir per tibar dels trineus. El llibre es molt emocionant, perquè al gos el piquen, i el renyen, però al final aconsegueix ser feliç.

    Jo de nota li poso un 10 ! Perquè es molt bonic !

    ResponElimina
  7. Aquest llibre tracta d'un gos que el seu amo el fa servir de gos de tir que vol dir que tira dels trineus per portar persones
    aquest llbre m'ha agradat molt es molt tendrei m'a agradat molt si
    jo li dono un 9

    ResponElimina