dijous, 20 de setembre del 2012

L'ovella negra

Hermògenes és fill d'una família benestant formada per metges de renom. Quan el jove comet "el gran pecat" de voler ser arqueòleg, haurà de superar les pressions familiars i domèstiques. Tanmateix, ell es matricula a la facultat d'Història i s'apunta a un camp de treball d'una excavació arqueològica. Per guanyar diners mentre estudia, ja que els seus pares li treuen l'ajut, fa de cangur d'un bebè, Quim, que arribarà a tenir un paper molt important en la seva vida, igual que la mare del petit, Anna.

2 comentaris:

  1. L'ovella negre:
    Va de un noi que vol ser algun ofici que no sigui metge , de gran i els
    seus pares que venen d'una familia de metges desde molt temps, no volen que
    ho aconsegeixi. El protagonista passa molta estona reflexionant, potser massa.
    No m'ha agradat perque sem va fer molt llarg, es un llibre per a gent amb paciencia, cosa que jo no en tinc gaire, per tant no mel vaig acabar. Només puc valorar fins aquí. Nota:2 L'autor es fica molt amb la vida del personatge, difícil i tancada.
    El recomano a la gent pacient i sentimental.

    ResponElimina
  2. l'ovella negra es un llibe que nom'ha agradat gens es fà molt pesat
    quasibé no hi ha espai entre linies es molt avorrit jo l'he trovat aborridisim per aixo li poso un dos baix

    ResponElimina