dimecres, 26 de setembre del 2012

Maneres de viure per sempre

A en Sam li agraden les dades científiques. Vol saber coses d'OVNIS, de pel·lícules de terror, de dirigibles, de fantasmes i d'investigadors; i també què se sent quan fas un petó a una noia. I, com que té leucèmia, vol estar informat sobre què és exactament la mort. Necessita resposta per a aquelles preguntes que ningú mai no vol respondre. Per això escriu un diari, ple de llistes i d'interrogants, explicant la seva vida, a casa i a l'hospital.
La obra té un objectiu ben clar: parlar de la mort, sobretot quan s’apodera brutalment d’una persona jove, encara nen, i ho fa amb realisme i amb respecte, mirant de no furgar en els moments més difícils de la malaltia i també a través de l’humor, cosa que permet al lector prendre’s aquest tema tant escabrós amb certa distància.

3 comentaris:

  1. Aquest llibre tracta d'un nen, en Sam, que té leucèmia. Ens explica les coses que fa per entretenir-se a casa seva i a l'hospital. Li va fent preguntes a tothom de què és la mort, per treure'n informació.

    Aquest llibre m'ha agradat molt, m'ha semblat molt realista. Alguns moments del llibre m'han semblat tristos, però en fi, ens explicava la vida d'ell.
    En alguns moments no m'ha agradat gaire, principalment el final, hagués preferit que fos un altre.

    Li recomano a les persones que tinguin sentiments.

    Jo de nota li poso un 10.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. En aquest llibre es parla d'un nen que es diu Sam. En Sam pateix una malaltia que es diu leucèmia. En el llibre en Sam ens explica la llista de somnis que vol complir abans de morir. i tot això ho fa amb el seu amic Fèlix...

    Aquest llibre m'ha semblat molt bonic, perquè t'ensenya que res pot impedir que continuis amb la teva vida, i que compleixis els teus somnis, passi el que passi...
    Jo aquest llibre el recomano a persones empàtiques, i que puguin entendre bé per el que està passant en Sam.

    ResponElimina