dimecres, 17 d’octubre del 2012

Joel

Isabel Clara Simó

La meva mare i el meu gos van morir el mateix dia. La mare va morir del cor. El gos va ser envestit per un camió quan sortia de casa, desesperant a bordar a tothom l'infart de la mare. jo tenia dotze anys. Desde les hores tot va ser diferent i al cap d'un temps vaig estar a punt de morir, me'n vaig sortir. Durant tres anys vaig haver de fer llit. Però, ara, no em penedeixo de res. Vaig redescobrir i estimar al pare, aquell desconegut; vaig conèixer la Lurdes que em va fer estimar el dibuix i els llibres i.... per sobre tot vaig conèixer la Marta.

1 comentari:

  1. A en Joel se li mor la mare i el seu gos el mateix dia. Ell, a causa de la depressió, pateix un atac i li descobreixen una malaltia que té el cor. En Joel s’ha de quedar a casa passant l’adolescència estirat en un llit. A casa reflexion sobre els seus sentiments i de l'amor cap a una noia
    Recomano aquest llibre a les persones de la meva edat, ja que tracta el tema de l'adolescència.
    Per mí, aquesta novel.la és excel.lent. M'ha encantat. De nota jo li poso un 9.

    ResponElimina