dimarts, 20 de novembre del 2012

El diari vermell del Flanagan

 Andreu  Martin /  Jaume Ribera
Aquest diari existeix gràcies a la Carlota, una amiga. Em va dir: "Què et sembla si posem les nostres experiències sexuals per escrit en un diari?". En aquell moment, jo no hauria pogut imaginar que aquella idea donés per a tantes i tantes reflexions. Aquest no és un llibre on se us digui el que heu de fer, Déu me'n guard! Jo què sé el que heu de fer! Cadascú és un món i un conflicte i jo no sóc ningú per dir-vos com heu de portar la vostra vida sexual. En tot cas, només us puc convidar a pensar-hi. Penseu sobre el sexe. Perquè el sexe és molt important. I per animar-vos a fer-ho, jo començo. Així és la meva vida sexual. Ho dic sense vergonya, perquè espero que vosaltres també us l'expliqueu a vosaltres mateixos. Si ho feu, gaudireu molt més del sexe i viureu molt millor. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada