dilluns, 19 de novembre del 2012

Lluna nova / Luna nueva


 Stephanie Meyer

Em vaig fer un tall al dit amb el paper. Me’l vaig acostar per veure si m’havia fet mal. Del tall diminut en va sortir una gota de sang. Llavors, tot va passar molt de pressa. “No!”, va rugir l’Edward. Es va tirar sobre meu i em va llançar per sobre la taula. Tant la taula com jo vàrem caure i es va fer un escampall de pastís, regals, flors i plats. Vaig anar a parar sobre la trencadissa de vidres.En Jasper es va llançar contra l’Edward i el so de l’impacte va ser com el d’una esllavissada... Marejada i desorientada, vaig apartar la vista de la sang de color vermell viu que em rajava del braç i vaig veure els ulls febrils de sis vampirs sobtadament assedegats...

2 comentaris:

  1. Aquest llibre comença amb el 18è aniversari de Bella, la protagonista del llibre, tot hi que ella no està faire feliç perque ja te un any més que el seu novio inmoratal, Edward, que és un vampir.
    Ell i la seva germana Alice, li preparen una festa a casa els Cullen, però tot acaba malament quan Bella, es fa un tall al dit i Jasper es llença contra ella al veure la sang.
    Edward i la seva família decideixen marxar de Forks, el poble on viuen; per tal de protegir a Bella de tots els perills de estar amb ells.
    Bella cau en una profunda depresió ja que pensa que mai mes veurà al seu amor.
    Ella comença a donar-se conta que si fa coses perilloses, escolta la veu de Edward al seu cap.
    Tot hi que està molt trista, comença a veure's amb en Jacob,quan està amb ell, es sent millor.
    Bella descobrèix que és un home llop però no li importa.
    Un dia Bella, per tornar a sentir aquella dolça veu al seu cap, decideix llencar-se per un penya-segat, quasi mor.
    Edward per casualitat li arriba el rumor que ha mort i desidèix suicidar-se.
    Bella,quan ho sap intentarà salvar-lo...
    M'ha agradat molt aquest llibre. El recomenaria a persones que li agrdaen les històries d'amor.La meva valoració sería de un 9.

    ResponElimina
  2. Bella fa més d'un any que es va traslladar amb el seu pare a Forks, ella surt amb un vampir que es diu Edward. El dia del seu aniversari van a fer una festa a la casa d'Edward, amb tan mala sort que obrint un regal es va tallar... Jasper un dels germans d'ell es torna boig per la olor de sang i intenta atacar-la. Per la seva seguretat la família d'ell se'n van del poble.
    Bella cau en una depressió de mesos. Però quan comença a anar amb Jacob, que al cap d'un temps descobreix que es un home-llop, descobreix que si fa esports de risc sent la veu d'Edward, fins que un dia per sentir la seva veu decideix tirar-se per un penya-segat , Alice la germana d'Edward veu en una visio com Bella mor, Edward no vol viure sense ella decideix que es vol suïcidar, Bella al enterarse dels seus plans es proposa salvar-lo...

    M'ha agradat molt aquest llibre, li dono de nota un 8.

    ResponElimina