dimarts, 28 de gener del 2014

Canciones para Paula

   Blue Jeans

Paula, una joven a punto de cumplir los 17, se ha citado con Ángel, un chico de 22 años al que ha conocido chateando. Está nerviosa e ilusionada. Los minutos pasan y el chico no llega, por lo que ella decide meterse en un café cercano. Allí tiene un divertido encuentro con Álex, un desconocido, que casualmente está leyendo el mismo libro que ella. Ambos son jóvenes y guapos... Álex tiene que irse precipitadamente porque tiene un compromiso. Cuando Paula ya se dispone a salir, aparece Ángel y se disculpa por el gran retraso. Él es periodista y esa tarde ha tenido que entrevistar a Katia, la cantante de moda...

2 comentaris:

  1. Argument: Aquest llibre tracta d'una noia que es diu Paula, que té setze anys i que comença a relacionar-se amb un noi que coneix per internet i que en té vint i un. Un dia queden, i a partir d'aquell moment es va desenvolupant una historia d'amor que inclou diverses persones.
    Opinió Personal: Aquest llibre m'ha agradat moltíssim perquè és molt interessant, enganxa molt fàcilment i és molt bonic (al menys jo li he trobat, de bonic, i m'ha semblat molt maca la història).
    Aquest llibre el recomano: El recomanaria a les persones (nois/noies, adults, nens/nenes) que els agradin els llibres romàntics i que enganxen des de el primer moment.
    Nota: Jo li poso un 10!

    ResponElimina
  2. Nerea Calero Padilla ha dit :

    Aquesta novel.la m'ha agradat molt, ja que apuest gènere és el meu preferit se m'ha fet molt curta perquè és molt àgil. La part més interesant és el final quan es desvela tot.
    El que podría animar a la gent a llegir-sela sería el llenguatge ja que és molt entenedor i pensó també que es poden sentir identificats amb algun personatge de l'obra.
    He disfrutat molt i té unes històries que a evades m'hi imaginava dintre!
    La recoma no a la gente que li agrada el gènere amorós.

    10.

    ResponElimina