dijous, 15 de maig del 2014

Califòrnia barbie

Andreu Martín

La vaig conèixer a l'Escola Internacional d'Idiomes. No em va explicar per què es va fixar en mi. Jo també m'havia fixat en ella, clar que això és més fàcil d'entendre perquè era una bellesa. I ens enamorem. Però teníem només catorze anys. Vam plorar amargament al acomiadar-nos després del meu primer petó de veritat. Se'n va anar al seu San Francisco natal, encara que aquí no va acabar la cosa.Vam Continuar connectats durant anys fins que ... es va fer famosa, una cantant i actriu molt famosa. Quan vaig aprovar el segon de Batxillerat i la selectivitat amb bones notes, als meus pares no els va quedar més remei que regalar-me el viatge que m'havien promès: deu dies a San Francisco, Califòrnia. I me'n vaig anar a l'aventura, disposat a recuperar al meu amor sense saber en quina trepidant aventura m'anava a veure embolicat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada