divendres, 5 de desembre del 2014

TODO LO QUE PODRÍAMOS HABER SIDO TÚ Y YO SI NO FUÉRAMOS TÚ Y YO


todo lo que podriamos haber sido tu y yo si no fueramos tu y yo-albert espinosa-9788499087832

Albert Espinosa

Marcos acaba de perder a su madre, una reconocida bailarina que le ha enseñado todo en la vida, y decide que su mundo ya no puede ser igual sin ella. Justo en el momento que va a dar un giro a su vida, una llamada de teléfono cambia radicalmente los acontecimientos. «Mi don… es difícil de explicar. Cómo aprendí a utilizarlo es mucho más extraño de relatar. Pero deseo hacerlo. Deseo contároslo. Hay cosas, detalles pequeños que forman parte de uno mismo y hacen que seas como eres. Y el don era algo que me definía. Aunque lo utilizaba poco. Hacía que me sintiera más vivo.»

1 comentari:

  1. Noelia Corbacho ha dit:

    Aquest llibre tracte d'un noi al que se li mor la seva mare i de l'arribada d'un ésser estrany a la terra. Aquest noi té un do molt especial i és saber veure els moments més importants i les pors més grans de les persones. Ell treballa per un home fent servir el seu do i un dia, es detecta l'arribada d'un ésser estrany a la Terra i ell es dedica a llegir la ment de l'extraterrestre per averiguar d'on ve.

    Aquest llibre m'ha agradat molt perquè inclou temes que m'agraden molt i trobo que és un llibre molt interessant. Té un final molt inesperat.

    Nota: 9

    ResponElimina