dijous, 11 de desembre del 2014

Viatge d'anada i tornada

viatge d anada i tornada-gerard pique-9788429766325
Gerard Piqué

«És increïble quan em paro a pensar i recordo que, quan tenia deu o onze anys, esperava a la llotja del Camp Nou la sortida dels jugadors després del partit. Eren els meus ídols. Sortien el Figo, el Luis Enrique, el Pep, etc, i tenia la sensació que eren intocables. Els veia passar i no gosava dir-los res. En canvi, ara m'adono que sóc on eren ells i que tots els jugadors que els nens idolatren són els meus companys de vestidor i els meus amics. De petit, formar part d'aquell vestidor era un somni que ara, anys més tard, s'ha fet realitat. La història d'aquest somni que s'ha fet realitat és la història que us vull explicar en aquest Viatge d'anada i tornada. Un llibre que he escrit jo mateix perquè vull que em conegueu tal com sóc i que compartiu amb mi les situacions i els sentiments que he viscut en aquest intens viatge que ha estat la meva carrera com a futbolista i com a persona

1 comentari:

  1. Ferran Martín ha dit:

    M'ha agradat molt perquè explica breument la vida i el dia a dia com a un jugador de futbol professional, els bons moments que es poden tenir i els mals moments que es poden tenir. Aprèn moltes coses tant com en l'àmbit professional i tant com en l'àmbit personal, el fet d'estar lluny de casa seva i dels seus amics i de tot el que li agrada dels seu país, passant bons moments i mals moments. Tot això que li passa és una experiència que mai oblidarà. L'he trobat molt interessant en aquest aspecte.

    ResponElimina