divendres, 27 de març del 2015

A dos centímetros de ti


A dos centímetros de ti Elizabeth Eulberg

Elizabeth Eulberg

En A dos centímetros de ti, Eulberg nos cuenta la historia de Levi y Macallan, un chico y una chica que se conocen desde la infancia, y de cómo su amistad evoluciona a lo largo de su adolescencia. Desde que son completamente inseparables, hasta cuando Macallan se echa novio por primera vez, pasando por la etapa de «chico de oro» que hará que Levi se vuelva insoportable, todo mezclado con la, en ocasiones complicada, situación familiar de Macallan.

¿Pueden un chico y una chica ser mejores amigos? ¿Acaba inevitablemente la amistad convirtiéndose en algo más? ¿Compensa arriesgar la mejor amistad del mundo a cambio de un romance incierto? A través de las voces alternantes de Levi y Macallan, Eulberg intenta dar respuesta a estos interrogantes en una novela que engancha desde la primera página.

1 comentari:

  1. Alba rodríguez ha dit:

    Tothom diu que els nois i les noies no poden ser REALMENT amics, però en Levi i la Macallan ho són, i molt.
    Però clar, els nois no demanen per sortir a la Macallan perquè es pensen que està amb en Levi. I en Levi no passa temps amb les seves novies perquè està amb la Macalla...
    Un dia comencen a preguntar-se si seria millor estar junts. Encara que potser això l'únic que aconseguirà és complicar-ho tot més.

    Opinió personal:
    Aquest llibre me'l vaig llegir en un tres i no res. Em vaig enamorar d'aquest llibre. Em va encantar. És super bonic i crec que moltes noies i nois si sentirien reflectits. Lo millor d'això és que tant el noi com la noia narren i pots veure els diferents punts de vista. No tinc paraules que serveixin per descriure'l. El recomano a tothom que li agradi l'amor, l'amistat i llegir.
    També m'agradaria que l'institut tingués aquest llibre, crec que val molt la pena.

    Nota: 10 !!

    ResponElimina