dimecres, 6 de maig del 2015

Tinc un secret. El diari de la Meri


tinc un secret-9788466419116

Blue Jeans

La novel·la que apareix a la pel·lícula d’El Club dels Incompresos.Tinc un secret no és la 4a part de la trilogia d’El Club dels Incompresos, sinó un complement, textos del blog personal que escriu la Meri, una de les“incompreses”, el lloc on confessa les seves pors i inseguretats i que, a la pel·lícula que s’estrena per nadal basada en la trilogia, tindrà un paper fonamental. En un to intimista i personal, la Meri expressarà els seus dubtes respecte a la seva homosexualitat, la seva opinió sobre la resta d’”incompresos”i, el més important, veurem com segueixen les vides dels membres del Club en un futur no gaire llunyà.

1 comentari:

  1. Veva Torres ha dit:

    És la continuació de la trilogia de Blue Jeans: “Bon dia princesa”, “No somriguis que m’enamoro” i “Puc somiar amb tu?”. Està basada en el blog personal que escriu la Meri, una membre del Club dels Incompresos. En aquest llibre es veu com i per què va començar tot, els dubtes i inseguretats de la protagonista i com segueixen les vides dels Incompresos després de l’últim llibre “Puc somiar amb tu?”.



    A mi m’ha agradat molt perquè es una novel·la adolescent on em sento identificada en moltes coses. Parla de l’amor i del desamor, de l’amistat i de la família, tot des d’un punt de vista adolescent. A part, al haver-me llegit i agradat els altres llibres, no em podia saltar aquest!



    El recomano, sobretot, a tots els que us heu llegit la triologia. Els que no, us recomano que us la llegiu, ja veureu com enganxa.

    Nota: 8

    ResponElimina