dimecres, 30 de març del 2016

El somriure del diable

Jordi Sierra i Fabra

Quan l’Anna atropella en Lali amb el cotxe, encara no sap que la seva vida canviarà per complet. En Lali apareix com una persona encantadora que arrossega un dolorós passat d’orfandat i fracassos amorosos. O això diu... El seu enorme atractiu sedueix l’Anna, una dona que quedà viuda un any enrere, en morir el seu marit en un aparatós accident d’avió. Però darrere del somriure encantador del desconegut s’amaguen intencions tèrboles, com intueixen els fills de l’Anna, que en tractaran de descobrir el vertader rostre.

1 comentari:

  1. Pau Sánchez ha dit:

    Després d'atropellar en Lali, l'Anna comença una relació amb el Lali. Quan descobreixen el amor ocult els seus fills van guanyant confiança però tot canviarà després d'un gran descobriment.

    Opinió personal: El llibre m'ha agradat molt ja que és de misteri i és molt interesant. Quan vaig començar el llibre s'em a fer una mica pesat però cap allà la pàgina 11 o 12 ja li vaig agafar el fil i tot va passar molt ràpid. Jo crec que aquest llibre li agradaria a la gent que li agraden les noveles d'aventures i de misteri.

    Nota:9,5

    ResponElimina