dijous, 7 d’abril del 2016

La nena que es va empassar un núvol tant gran com la Torre Eiffel

  Romain Puértolas

Una cartera parisenca ha de viatjar a Marràqueix per endur-se'n la seva filla adoptiva, que està molt malalta. Però quan ja està a punt d'anar-se'n, es desperta un volcà islandès i paralitza el trànsit aeri europeu. Desesperada per retrobar-se amb la seva nena, la jove mare entén que només li queda una opció: volar. Un jove enamoradís l'ajudarà a emprendre aquest extraordinari viatge, al llarg del qual coneixerà personatges tan diversos com un xinès que parla com un pirata i uns monjos tibetans que escolten Julio Iglesias. I és que l'amor d'una mare és tan fort que et pot fer enlairar fins als núvols.

2 comentaris:

  1. Maria Prats ha dit:

    La Providance és una cartera parisenca, que té una missió: Anar a buscar a la Zahera, la seva filla adoptiva al Marroc. La Zahera necessita arribar a París el mes ràpid possible ja que està malalta i necessita un trasplantament de pulmó. La Providance ha d'agafar l'avió just el dia que un volcà Islandès es posa en erupció. Tots els vols es cancel.len, però Providance no és rendirà pas, aprendrà a volar amb uns personatges molt divertits i curiosos. Però al final tota la història, farà una gran volta.

    Es un llibre que és molt distret ja que quan Providance aprèn a volar, hi ha històries molt divertides. Però al mateix temps, el final té molt de sentiment i és molt emocionant.
    M'agrada molt Zahera, ja que des que va néixer està malalta però ella no s'ha rendit mai i les ganes que té per conèixer el món és fascinant.

    No m'esperava gens el final, ja que quan em vaig llegir la sinopsi del llibre vaig pensar que seria divertit llegir-lo, però la veritat és que m'ha sigut molt agradable de llegir ja que no és llarg i és divertit, però com he dit abans, el final està ple de sentit i emocions.
    M'ha agradat molt i m'ha sorprès!

    NOTA: 9

    ResponElimina