dimecres, 17 de maig del 2017

Mariposas en tu estómago

               .
                                           Natalie Convers
mariposas en tu estómago (tomo i, ii y iii)-natalie convers-9788408154174No hay nadie más experta en los trabajos de media jornada que Beca: a sus dieciocho años no sólo es la mayor de cuatro hermanos, también es la compañera de combate junto a su madre para sacar a la familia adelante a la vez que estudia muy duro para las clases. Después de que su padre se marchase sin ninguna explicación cuando ella tenía sólo dieciséis años, aprendió una gran lección: no te fíes de ningún tipo con sonrisa arrolladora y un imán natural para las nenas.

2 comentaris:

  1. L'Èlia Rojas de 3r ESO B ha dit:

    La Beca es una noia de 18 anys que el seu pare els va abandonar (a la seva mare, als seus germans, a la seva germana i a ella) dos anys abans, quan va conèixer a l'Alex a l'aeroport al tornar del viatge de fi de curs. Dos anys després, a la festa d'aniversari de la Beca, l'Alex i ella es tornen a trobar. Aquella nit es van començar a trobar i es van fer amics.

    Aquest llibre m'ha agradat ja que els personatges tenen els caràcters oposats i la situació familiar ni de l'un, ni de l'altre és bona.

    NOTA: 8

    ResponElimina