divendres, 2 de febrer del 2018

L' actor Lucas Bilbo

Àngel Burgas

Ningú va ser conscient de la desaparició de la Rut el dia en què es va produir. Aquell matí havia anat a classe, però a la tarda no va aparèixer pel gimnàs a l'hora de l'assaig de teatre. L'endemà, la Rut tampoc va anar a classe. Aviat els seus companys es van adonar que alguna cosa estranya passava: els professors estaven neguitosos i, a mig matí, es va presentar la policia. El rumor es va estendre com la pòlvora als quatre segons: "Ha desaparegut la Rut Fàbregues! Els Mossos d'Esquadra estan interrogant els seus amics, un per un, al despatx del director!".

2 comentaris:

  1. La Núria Roselló, de 3r d'ESO C, ha escrit:

    Aquest llibre va d'un noi que des de petit li agrada molt el teatre i fa diferents obres de teatre on ell actua; un dia havien de fer una representació amb companys seus i una noia no va aparèixer, no la trobaven, feia dies i dies que la buscaven i no la trobaven, va desaparèixer! El que ningú sap es que en Lucas sap coses que la gent no sap.

    Aquest llibre l'he començat a llegir perquè el seu autor és el mateix que va escriure "Noel et busca", un llibre que em va agradar molt.

    Pensava que seria similar però, em vaig equivocar; aquest llibre està bé, però no m'ha agradat tant, pensava que seria diferent i que passaria alguna cosa més, m'ha decebut una mica.

    No m'ha desagradat, per això li poso un 7.

    ResponElimina
  2. En Lucas Bilbo és un actor. Interpreta, juntament amb la Rut, el paper principal de l'obra de teatre que es fa cada any a l'institut.
    Un dia la Rut el convida a casa seva per acabar el guió de l'obra, quan en Lucas està a punt d'anar-se'n la Rut li explica una cosa. L'endemà ella desparàreix, tant els seus pares com els policies estan molt preocupats per la seva desaparició. però ella està a un lloc segur amb la persona adequada que l'ajudarà.

    Aquest llibre al principi, quan vaig començar a llegir-me'l, em va semblar una mica cansat perquè sempre passava el mateix, però quan va començar a desenvolupar-se em va començar a agradar molt.
    Si t'agrada molt el misteri et recomano aquest llibre. És força fàcil de llegir i hi ha fragments molt interessants.
    A mi m'ha agradat molt el final, sobretot perquè no me l'esperava.

    Li poso un 8.

    ResponElimina