dijous, 20 de setembre del 2012

El espejo del futuro

Al final de un día malo, Javier se encuentra con un anciano que le da un espejo para ver su futuro. El espejo se le rompe, pero Javier consigue un fragmento en el que puede contemplar el futuro con veinticuatro horas de antelación.

3 comentaris:

  1. Es un noi que coneix a un client i li vol vendre un mirall. El nen li diu que el vol provar primer i el nen vol el mirall.
    el nen li agrada el mirall i li compra i li dona un que no va ver el nen per la nit va a ser casa i li treu el que ell vol i el dolent el deixa quant el noi s'aixeca el buscar i li vol traure el bo el nen li diu que engallat però al final es fan amics i li dona el bo però fan un tracte li diu que li té de buscar persones però que li comprin mirall i se no ho fa li treure el

    Jo aquest llibre li ficaria un 9 perquè es molt divertit i m'agrada molt jo els i recomanaria a la gent que te una mica de paciència perquè primer comença avorrit després molt divertit.

    ResponElimina
  2. El espejo del futuro:
    Va d'un noi que es bastant pringat que un vell li ven un mirall que pot
    veure el futur i se li trenca però aconsegueix un fragment en el que pot
    veure el futur amb vintiquatre hores d'antelació.
    El protagonista es molt mimat i fa el posible per ser el centre d'atenció, es penós.No m'ha agradat ,es molt pesat i el nen un repel·lent és ràpid de llegir però , molt estúpid: 3
    El recomano a la gent que li agrada els contes aborrits i repetitius.

    ResponElimina
  3. Maria Rosillo ha dit:

    Este libro trata de: Al final de un día malo, Javier se encuentra con un anciano que le da un espejo para ver su futuro. El espejo se le rompe, pero Javier consigue un fragmento en el que puede contemplar el futuro con veinticuatro horas de antelación .Al día siguiente Javier se levanta ya y va de camino a encontrarse con el anciano y le dice ya a pasado las veinticuatro horas así que puedes verlo el futuro pero claro cuando fue a entrar no podía salir por que el cristal se había roto. El anciano se fue a llamar a la policía pero no le hizo caso creía que era loco. Los padres de Javier estaban preocupados creían que el señor estaba enfermo(dejar a un niño en un espejo) pero lo consiguen con una maquina y le sacan de allí.

    Este libro le recomendaría a la gente que le gustaría descubrir cosas nuevas, la gente que le gustan los misterios...
    Nota: 7

    ResponElimina