dijous, 30 d’octubre del 2014

La frontera invisible


La frontera invisible

Kilian Jornet

Tres hombres y una montaña; tres hombres y una aventura imposible. Una expedición al Nepal más indómito, el de los horizontes más lejanos y los picos más remotos, con escaladas inverosímiles, descensos intrépidos, retos, riesgos, peligros y decisiones de vida o muerte. Una expedición que es a la vez una búsqueda, una evasión y un reencuentro, en la que las emociones se multiplican y los sentimientos están a flor de piel; en la que las palabras, los silencios y los recuerdos adquieren nuevas profundidades.

Con humildad y sencillez, Kilian Jornet nos invita a correr, a ir más allá y a atrevernos a explorar la frontera que separa la tristeza de la felicidad, la vida de la muerte, en una historia que cabalga entre la realidad y la ficción. "Porque somos hombres forjados en sueños; porque, si no soñamos, estamos muertos."

3 comentaris:

  1. Joan Picanyol ha dit:

    M'ha agradat bastant sobretot la part d'aventura i la manera de com descriu les coses. Hi ha una part més filosòfica que l'he trobat més avurrida. Però en general és un bon llibre, el recomano a la gent que li agradi l'esport i que saben qui és el Kilian.

    ResponElimina
  2. És un llibre molt bo on hi ha moments de tot i sobretot moments trists i de molta emoció. El recomano a tot amant de la muntanya perquè et farà sentir especial i únic.

    ResponElimina
  3. aquest llibre ma agradat molt la part d'aventura i com explica les excursions i com puja a les muntanyes tambe moments de emoció i el recomano a la gent que li agrada la natura i l'esport a les muntanyes

    ResponElimina