diumenge, 30 de novembre del 2014

No està escrit a les estrelles


no esta escrit a les estrelles-john green-9788499328638

John Green

Gemma Lienas recomana No està escrit a les estrelles de John Green. “No està escrit a les estrelles és una novel·la pensada per a joves, però que us apassionarà també encara que ja no ho sigueu tant. La història, explicada des dels ulls de la protagonista, gira al voltant de tres adolescents malalts de càncer. El tema és duríssim, però l’'enginy amb què s’'expressen els personatges, particularment la narradora, fa que resulti divertida. I també, és clar, commovedora. No podreu parar de llegir!” Tot i que la medicina ha aconseguit reduir el tumor i li ha regalat uns anys més de vida, la Hazel segueix sent una malalta terminal. El seu final sembla que ja està escrit. Però l’'aparició d’'Augustus Waters al grup de suport de nois amb càncer canvia radicalment la seva vida. La història està a punt de ser reescrita. Una novel·la sobre com aprofitar la vida al màxim, gaudir dels qui més estimes, estimar fins que no puguis més i, sobretot, viure.

5 comentaris:

  1. Ariadna Almagro ha dit:

    Aquest llibre està molt bé, incita molt, quan comences a llegir no pots parar. T'ensenya a ser una mica més realista amb les coses.
    La part que interessa més d'aquest llibre per mi és quan marxen a Alemanya a conèixer i que els hi expliqui el final del llibre el Van Houten.
    A mi m'ha agradat molt perquè és d'amor i el vocabulari s'entén molt bé.

    ResponElimina
  2. Andrea Mateo ha dit:

    RESUM:
    És una noia que es diu Hazel,que té càncer,i va a un Grup de suport i allà coneix a un noi que es diu Augustus,que li falta una cama, també coneix a un noi que es diu Isaac,què té problemes als ulls. Els dos (l'Augustus i la Hazel) llegeixen un llibre que es titula "una aflicció imperial",que els hi agrada molt.Fan un viatge per conèixer l'autor i passen un seguit de coses.

    OPINIÓ PERSONAL:
    He trobat que aquest llibre m'ha canviat bastant la forma de pensar sobre moltes coses.
    En la meva opinió és un llibre molt sentimental,és a dir que apareixen els sentiments que té cada personatge.Aquest ha sigut un dels pocs llibres que m'ha enganxat i me'l tornaria a llegir.

    De nota a aquest llibre hi poso un 10.

    ResponElimina
  3. Aquest llibre m'ha encantat, es un llibre sentimental i d'amor.
    Els fet de posar-me a la seva pell s'ha m'ha fet difícil d'assumir-ho.
    El recomano a la gent que li agradi llegir i es fiqui a la pell del protagonista.
    Li poso un 10.

    ResponElimina
  4. A mi m'encanta aquest llibre!! Jo li recomano a la gent que li agradin les històries romàntiques. Trobo aquest llibre molt interessant, és una preciosa història d'amor. El llibre m'ha entretingut molt.
    La meva nota és un 10!!

    ResponElimina
  5. Carla vilardell ha dit:

    Aquest llibre m'ha arribat en el cor perquè es una història preciosa. El tema que m'ha agradat més a sigut en la part on eren novios. Aquest llibre li recomanaria a totes les persones que els agrada els llibres d'amor.

    ResponElimina