diumenge, 30 de novembre del 2014

Todo por amor


todo por amor-jean p. sasson-9788401339592

JEAN P. SASSON

Maryham nació en Kabul en 1960 y fue la segunda hija de una pareja acomodada, culta y moderna en sus creencias, felices con sus dos hijas y con la convicción de nunca decidir sobre sus vidas y mucho menos sobre sus maridos. Después de la invasión rusa, todo cambia y ella y su familia se trasladan a Estados Unidos, donde le obligarán a contraer matrimonio con un hombre violento que, tras diversas peleas, secuestrará a su hijo y se lo llevará de regreso a Afganistán. Maryam se volverá a casar y tendrá otro hijo, pero al mayor lo conocerá años después convertido en un hombre tan bruto y violento como su padre, lleno de desprecio hacia todas las mujeres.

1 comentari:

  1. Desirée Bonache ha dit:

    "Todo por Amor" és una novel·la que tracta sobre la vida d'una dona a l'Afganistan durant la guerra. Aquesta dona, la Maryam, ha de fugir de l'Afganistan amb el seu pare cap a Estats Units.
    Als Estats Units la Maryam es casa amb un jove Afganès, aquest la maltracta física i psíquicament, un dia la Maryam es queda embarassada i el seu marit, segresta al nen i se l'emporta cap a l'Afganistan. Tornara la Maryam a veure al seu fill?

    Aquest llibre m'ha agradat molt, ha sigut molt interessant llegir-lo i m'he adonat de com realment són tractades les dones a l'Afganistan.
    Ha sigut una lectura àgil i ràpida encara que el llibre era llarg.
    Jo li recomanaria a les persones sensibles i que volen descobrir i aprendre coses noves. En definitiva, m'ha encantat llegir aquest llibre.

    Nota:10

    ResponElimina