dijous, 7 de maig del 2015

Donde aprenden a volar las gaviotas


donde aprenden a volar las gaviotas-ana alcolea-9788466762489

Ana Alcolea

Arturo pasa sus vacaciones de verano en Noruega con su amigo Erik. La casa en la que viven se asienta sobre los cimientos de un campo de concentración nazi de la Segunda Guerra Mundial. Un día, mientras cavan un hoyo en el jardín para plantar un árbol, encuentran una caja de metal, cerrada a cal y canto. La investigación pa ra conocer su contenido llevará a los jóvenes a una lejana cabaña en medio de las montañas, a una vieja casa de pescadores en la fría y agreste costa norte de Noruega, y al pasado misterioso de la enigmática abuela de Erik.

2 comentaris:

  1. Helios Contel ha dit:

    El llibre és força entretingut i interessant. Et té atent tota l'estona i sempre tens ganes de llegir-lo. No et costa imaginar els espais que descriu i també et dóna alguna sorpresa en la trama. M'ha agradat molt.

    Nota: 10.

    ResponElimina
  2. Aquest llibre m'ha agradat, però no m'ha acabat de convèncer, perquè la trama m'ha avorrit una mica, ja que no passa res emocionant fins al final. El final m'ha encantat, és la part que més m'ha agradat del llibre.
    El personatge que més m'ha agradat ha sigut l'Elsa, l'àvia de L'Erik, perquè té una història molt dura i tot i així ella va saber continuar endavant amb molta valentia.
    Aquest llibre el recomanaria a gent que li agradin els llibres sense molta acció i a les persones que els ha agradi llegir sobre la Segona Guerra Mundial.

    ResponElimina